Ons avontuur zit er op.......

8 juni 2018 - Hierden, Nederland

8 juni Hierden: vandaag dan de eerste dag dat we weer echt thuis zijn.....

Niet om 7.15 uur opstaan, alles inpakken, ontbijt rond 8.00 uur, afwassen, fietsen bepakken en rond 9.00 uur vertrekken. Heel bijzonder dat we weer thuis zijn. Even wennen ..... De eerste was al weer gedraaid en de tent ligt te drogen onder de overkapping. Nog een paar dagen bijkomen van alle indrukken en napraten over de dingen die we hebben gezien en meegemaakt.

Heel erg leuk was het de reisverhalen te schrijven op plekken in Spanje, Frankrijk en Nederland. We willen jullie bedanken voor het volgen en de leuke reacties op onze verhalen..... . We hebben er van genoten en zijn blij dat we zonder lichamelijke ongemakken of veel gedoe (de spaken is maar materieel en ook goedgekomen) dit hebben mogen doen. Het is letterlijk en figuurlijk grensverleggend en dat je (soms) meer kunt dan je denkt. Dit avontuur is nu beëindigd, maar wie weet wat het volgende zal zijn.... een andere fietstocht of wellicht een reis naar Azië......

Hartelijke groet uit Hierden

Herman en Hadewieg 😘🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♂️

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Martin Kompagne:
    8 juni 2018
    Dank jullie voor de spannende en mooi reisverslagen . Het was leuk jullie op deze manier te volgen!
  2. Aad Kompagne:
    Welkom thuis!! Geniet er van!!😎🍺☀️🍷👍
  3. Dieneke:
    8 juni 2018
    Welkom thuis en nog gefeliciteerd
  4. Bente:
    8 juni 2018
    Welkom thuis! Zeker goed blijven nagenieten van jullie ervaringen en indrukken. Nu even rust in de vorm van je eigen huisje en tuin. Het was erg leuk om de verhalen te volgen, bedankt voor het delen :-)
  5. Maarten Walda:
    Top!
  6. Tineke Witteveen:
    8 juni 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Wij vonden het ook leuk jullie avonturen te volgen en zullen het lezen ervan nog missen. Nu lekker bijkomen en wennen aan dagelijkse "sleur".
    Groetjes en knuf
  7. Frans en Monique Dekker:
    8 juni 2018
    Iedere keer in de mailbox jullie namen zien, dan moest de rest wachten. Eerst lezen, supermooi wat jullie samen hebben volbracht! Petje af en op naar de volgende uitdaging!
  8. Anja Stouthart:
    8 juni 2018
    Welkom thuis! Zeker fijn dat jullie deze indrukwekkende reis alleen met wat springende spaken hebben afgelegd.
    Het was erg leuk om jullie verhalen te lezen.
  9. JW:
    8 juni 2018
    Welkom thuis en erg leuk om jullie avonturen zo te kunnen volgen!
  10. Ton en Hadewieg:
    8 juni 2018
    We zijn blij dat jullie weer veilig thuis zijn. We hebben genoten van jullie reisverslagen. Nog gefeliciteerd met je verjaardag lieve nicht.
    We zijn benieuwd naar jullie volgende avontuur.
    Maar geniet nu nog lekker na van deze geweldige onderneming.
    Lieve groet,
    Ton en Hadewieg
  11. Andre:
    9 juni 2018
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Mooie avonturen beleefd. ik hoop dat jullie ervan hebben genoten. weer een tic in the box! Geniet er nog even van, want maandag gewoon weer aan het werk Herman!
  12. Chantal:
    11 juni 2018
    Fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen thuis. Heel avontuur zo. Mooie verhalen. Zal nu wel weer even wennen zijn.
    Heel leuk om te lezen jullie verhalen.
    Groetjes, Chantal
  13. Wilma Verlinden:
    11 juni 2018
    Goed om te horen dat jullie weer thuis zijn! Het waren leuke reisverhalen!
    Groetjes Wilma
  14. Tjeerd:
    11 juni 2018
    Wat een verhalen 😁 Was leuk om te volgen! Mooi dat jullie zonder kleurscheuren weer terug zijn 👍🏻