Naam:
Foto’s:
154
Video’s:

Over ons

Augustus 2017: 30 november stop ik met werken. Ik ben dan 58 jaar en ga met FLO (functioneel leeftijds ontslag). Al jaren geleden heb ik het idee/plan om dan een stukje te gaan fietsen. Gelukkig krijg ik hiervoor ook de ruimte om dit te mogen doen.

Sinds augustus is er van alles anders geworden. Werk sinds 1 januari 2018 weer voor 20 uur in de week en Hadewieg zal ook mee gaan fietsen. Het wordt daarom niet een aantal maanden maar 6 weken dat wij samen op ‘fietsavontuur’ gaan.

Over onze reis

Augustus 2017: Van huis vertrekken naar Malaga via Frankrijk en Spanje en dan op de terugweg via (rondje) Zwitserland om daarna de rijn af te zakken naar huis.Tijd Planning? Geen vast plan. Wil ongeveer 600 km per week fietsen, denk dat dat haalbaar en realistisch is.

Maart 2018:  de route is gewijzigd. Vertrek uit op 26 april Nederland met het vliegtuig naar Sevilla (Spanje).  We zullen de ruta Iberica gaan fietsen. Route van Sevilla via Madrid naar Pau (Frankrijk).  Vanaf Pau richting Nederland. Hoe en wat in Frankrijk zien we nog wel.

Bezochte landen

Wij hebben 22 landen (9%) bezocht:

Afghanistan, België, Bosnië en Herzegovina, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Israël, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Maleisië, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Servië, Singapore, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.