17 mei 2018 San Sebastián - Biarritz

18 mei 2018 - Bayonne, Frankrijk

Afstand 70 km.

De start was een stuk fietsen door San Sebastián en daarna een hele pittige klim. Een behoorlijke bult over voordat we uiteindelijk in Frankrijk zouden komen. Na gelukkig ook een hele mooie afdeling kwamen we weer bij de kust (nog net Spanje). De gps gaf aan dat we met de veerboot moesten gaan, maar helaas ........ het was meer een rondvaartbootje waar we heel misschien wel op zouden kunnen met fiets en al maar dit was weer heel veel tilwerk, dus omfietsen en hadden daardoor ca 10 km extra. Ook was het heel lastig om rond de baai te komen. Hadden we iets gemakkelijker gedacht, maar het verkeer/ infrastructuur  in Frankrijk is soms ook heel apart te noemen. Over hele drukke wegen waar je echt moet oppassen. Toen via Hendaye de EuroVelo route op richting Biarritz. Beetje zoeken want soms waren de bordjes ineens niet meer te vinden. Ook nu weer een heel stuk op een hele drukke weg.

Leuk hotel in Biarritz en heerlijk douchen en toen de stad in. En wederom knapte het weer in de middag op. Echt genieten dan. Het ziet er naar uit dat het weer de aankomende dagen steeds beter gaat worden.

1. Tjeerd:
    19 mei 2018
    Laat het mooie weer maar komen. Wordt tijd 😄
  2. Maarten Walda:
    19 mei 2018
    Nog een klein stukje tot Hierden😉!
  3. Rita:
    22 mei 2018
    je bent er bijna je bent er bijna, maar nog niet helemaal!