Een dag met de trein

11 mei 2018 - Segovia, Spanje

11 mei: San Lorenzo el Escorial - Segovia : 5 km

Ja echt , maar 5 km vandaag. De rest met de trein gedaan. Leuke reis begon maar bij de eerste overstap een behoorlijk gedoe want volgens de bordjes zouden we van spoor 1 gaan, maar niets was minder waar het kon ook van spoor 3 gaan, maar dat betekende dat we twee roltrappen of met de lift moesten waar dus de fiets rechtop in moest. Herman ging met de roltrap en ik ook een keer maar vond het niet echt een succes dus ik met de lift. Uiteindelijk gewacht op een tussenverdieping zodat we nog maar 1 keer naar beneden moesten. Gelukt maar wel behoorlijk Chagrijnig. De rust van de reis ging goed en aangekomen in Segovia gelijk wat gegeten. Prachtige stad maar wel enorm toeristisch. Zelfs wat regen gehad vanmiddag maar we zaten droog. O ka en. Oor deze trip met de trein betaalden we voor 2 personen en 2 fietsen € 14,50. Zeker een kleine 2 uur in de trein gezeten. Tijdens de reis ook besneeuwde toppen gezien. Erg mooi ook al was het dit keer vanuit de trein en niet het zadel. Morgen weer een dag van gewoon fietsen. We gaan dan naar Coca.